Flormar Double Radiance Highlighter Primer



   Herkese yeniden merhabaa.. Bugün çok çok güzel bir ürünü anlatacağım size. Flormar double radiance highlighter primer. Bu üründen önce the balm mary-lou, essence soo glow ve yine the balm callifornıa paletinceki aydınlatıcıları kullandım ama hiçbirinden bu kadar doğal bir ışıltı almamıştım. İsterseniz hemen ürüne geçelim.



  Öncelikle ambalajından biraz bahsedelim. Dış görünüşü oldukça şık ve pompalı bir ürün. Bana bir pompa yeterli oluyor. Ürün 30 ml yani sizi uzun süre rahatlıkla idare edecektir. 


  Ürünü isterseniz makyaj bazı olarak isterseniz de aydınlatıcı olarak kullanabilirsiniz. Likit formda olması dağılımı ve görünümü açısından çok güzel. Kolayca dağılıyor ve çok doğal ve güzel bir ışıltı veriyor ama bu kesinlikle disko topu gibi değil sadece sağlıklı bir görüntü. İsterseniz fondöteninizle de karıştırabilirsiniz. 


   Ben daha çok aydınlatıcı olarak kullanıyorum ve diğer aydınlatıcılarımı bir kenara attırdı. Rengi cildinizle uyum sağlıyor ve çok doğal duruyor. Diğer birçok aydınlatıcılar gibi beyaz yada altın renginde durmuyor.  Ben genelde fırça yada sünger kullanmadan ellerimle dağıtmayı tercih ediyorum zaten kıvamından dolayı çok kolay uygulanıyor. 


  Eğer aydınlık bir bazım olsun hem makyaj öncesi kullanayım hemde aydınlatıcı olarak kullanayım ve çok çok doğal duruşlu olsun diyorsanız kesinlikle bu ürüne bir bakın. Flormar mağazalarında tester ürünlerini bir deneyin derim :))

Güzel Günlerr :))



  



Yorumlar

  1. Bende kullanıyorum çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten harika bir ürün. Cilt ile uyumunu çok seviyorum beyaz tenli olmama rağmen yüzümde leke gibi koyu kalmadı :))

      Sil
  2. Likit yapıda aydınlatıcılar kesinlikle daha doğal duruyor :) Güzel bir yazı olmuş, ellerine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim bitanem. Kesinlikle sana katılıyorum likit ürünler çok çok daha doğal oluyor :))

      Sil

Yorum Gönder