Wet n Wild Kaş Kiti



    Yeniden merhabalar. Çok severek kullandığım bir üründen bahsetmek istiyorum sizlere. Wet n wild markasının kaş kiti.. 


 Ambalajı oldukça kullanışlı, çantanıza atıp çıkmak için ideal bir ürün. Gördüğünüz gibi yan taraftan bir aynası çıkıyor ve içerisinde farları uygulamak için fırçası ile birlikte birde ufak cımbızı var. 



Renklerde bu şekilde. Açık renk çoğumuz için kullanışlıdır diye düşünüyorum. Ben bu renkleri karıştırarak kullanıyorum. Waxı kullandım ama pek de gerekli olduğunu sanmıyorum. Sürdüğünüz farı fazla tutuyor gibi yani dağıtmanızı biraz zorlaştırıyor. 

Wet n Wild markası gratis mağazalarında satılıyor. Ben bu kaş kitini 14 tl'ye almıştım. Eğer indirimlerde yakalarsanız gerçekten kaçırmayın derim. 

Blog ve ınstagram ailemize katılmayı unutmayın.. :)

Güzel Günler...



Yorumlar

  1. Merhaba blogunuzu yeni kesfettim ve takibe aldim bende beklerim 😊

    bayankirpikk.blogspot.com

    YanıtlaSil
  2. Çok tatlı bir ürün tam yanında taşımalık :)

    YanıtlaSil

Yorum Gönder